Zwroty i reklamacje
  1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie mają gwarancje producentów.

    1. Na produkty Mardom Decor obowiązuje 12 miesięcy gwarancji pod warunkiem zastosowania klejów sugerowanych przez firmę Mardom Sp. z o.o. oraz spełnienia wszystkich warunków dotyczących instrukcji montażu.

    2. Gwarancja nie uwzględnia wad i uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym przygotowaniem do instalacji, użytkowaniem lub montażem.

    3. Firma ORAC udziela gwarancji na brak wad materiałowych i technologicznych przez okres jednego roku od daty zakupu pod warunkiem przestrzegania instrukcji montażu oraz zastosowania klejów wyprodukowanych przez firmę ORAC.

    4. Gwarancja obejmuje tylko wady i uszkodzenia, które mogą być przypisane producentowi. Inne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub montażem nie będą rozpatrywane.

    5. Creativa udziela gwarancji na 24 miesiące.

  2. W ramach gwarancji producenta Konsument może żądać zwrotu zapłaconej ceny, wymiany rzeczy, bądź jej naprawienia.

  3. Aby móc skorzystać z gwarancji, należy zachować paragon lub fakturę VAT - dowód zakupu.

  4. We wszystkich sprawach dotyczących gwarancji należy kontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo. Dane kontaktowe są podane w Regulaminie oraz na stronie Kontakt.

 REKLAMACJE

  1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe.

  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym.

  4. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy pisemnie lub drogą elektroniczną. Dane kontaktowe są podane w Regulaminie oraz na stronie Kontakt.

  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany przez Sprzedawcę.

  8. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w Regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl